onsdag 3. februar 2010

Utensilkrukke og ugletapet

Jeg kommer fra et hjem der man har en del kjøkkenredskaper fremme i krukke på kjøkkenbenken.  Det er jo en praktis, om ikke så hygenisk, ting.  Og som jeg har vokst opp med, så fortsetter jeg i akkurat samme spor.  Hjemme hadde (og har) det alltid vært slike brune krukker som har stått fremme.  Denne fikk jeg av mamma for lenge siden.  Og tanken på å bytte den har aldri slått meg.  Bortsett fra da jeg byttet til en lik, litt mindre, til denne. 

Et lite utsnitt av ugletapeten som er bak glasset på kjøkkenet.  I sted for fliser.

1 kommentar:

Frøken Englefjes sa...

Hei!

Kult at du også har begynt blogge! Jeg stresser og kommer nok til å stresse i noen måneder fremover...er ekstremt fokusert på masteren og trives med det, men er gira på å bli ferdig!!!
Så har ikke fått sett så mye på bloggen din ennå, men skal gjøre det når jeg har tid;)
Ha en FAB dag!