tirsdag 2. februar 2010

Bokhylle Stappa eller med tomrom?

Sitter her og ser på stua vår. Den skal ommøbleres og det betyr at vi må flytte på bokhylla, eventuell lage ny. Heldigvis får vi mer hylleplass i ny hylle, men jeg er enda litt usikker på hvordan vi skal ha. Skal vi bare fortsette med Billy med kantlister, eller skal vi gå for nye hyller. Jeg elsker Montana hyllene, men siden budsjettet ikke tillater dette må jeg finne alternativer. Billy er nå kommet i nyere varianter enn de vi har, med kvadratiske hyller. Og det er nå jeg begynner å tenke...er det det jeg egentlig liker så godt med Montana? Jeg liker jo ikke tomrom over bøkene. Jeg Elsker bokhyller som er fylt opp av bøker og ikke tomme rom. Så nå er jeg usikker. Fant frem noen bilder jeg har samlet av bokhyller jeg liker, og da ser jeg jo at det er stappa hyller...

Nyere Billy, med kvadratiske rom...mye tomrom!

Fantastisk stappa bokhylle

Stappa bokhylle fra gulv til tak....Fantastisk

Stappa bokylle

..... får se hva vi ender opp med

Bildene er gamle bilder jeg har samlet på pc'en...disse er ikke kreditert, så jeg håper ikke jeg har rappet de av noen som blir fornærmet for at jeg legger ut bildene deres.

Ingen kommentarer: