onsdag 3. februar 2010

Bildevegg

Vi har en gang med en større vegg der jeg tenker vi skal ha mange bilder...en bildevegg. Dette hadde vi i forrige leilighet, og vi digget det. Siden vi flyttet inn i huset (for over 4 år siden) har vi tenkt på dette, men før var veggen fylt med andre ting som møbler og kunst. Nå er den tapetsert og ellers tom. Så jeg må bare samle bildene vi vil ha opp og sette i gang med opphengingen. Men hvordan skal vi egentlig gjøre det? Jeg elsker 'snapshots' som viser bilder av hverdagen vår. Så jeg får vel først begynne med å samle bildene som skal opp. Imens kan jeg se på disse alternativene og se om jeg vil gå i en av disse retningene.

Synes disse to er fine

Denne veggen gjør seg kanskje best på barnerom?

Arbeidsplassen?
Soverommet?
Jeg husker desverre ikke hvor jeg har tatt bildene fra...de ligger i en gammel mappe på pc'en min.  Beklager at jeg ikke har kreditert deg.  Send meg gjerne en mail så skal jeg kreditere deg.  Noen er mine egne.

Ingen kommentarer: